VisionQb Assistant

Inteligentny asystent dzięki któremu zoptymalizujesz koszty, jednocześnie poprawiając jakość produkcji

VisionQb Assisant zmniejsza koszty produkcji poprzez lepsze zarządzanie zasobami, szybsze wdrażanie nowych pracowników oraz ograniczanie błędów ludzkich w trakcie procesu montażu dzięki digitalizacji procesów oraz dokumentacji

Inteligentny asystent dla Przemysłu 4.0 –

wszystkie najważniejsze funkcjonalności w jednym miejscu.

VisionQb Assistant to narzędzie wspierające operatorów montażu na liniach produkcyjnych. W czasie rzeczywistym zbiera dane z procesów produkcyjnych i na ich podstawie kadra zarządzająca może optymalizować procesy, a także podejmować decyzje w oparciu o aktualne i rzeczywiste dane.

Matryca kompetencji

Zarządzaj kompetencjami, twórz i aktualizuj bazy danych o pracownikach, analizuj styl pracy oraz wspieraj swoich pracowników z początkiem współpracy.

Kontrola wersji produktu i dokumentacji

Śledź wszystkie zmiany dokonywane w Twoim produkcie i dokumentacjach dla Twoich pracowników.

Moduł onboardingowy

Moduł szybkiego wdrażania pracowników – instrukcje krok po kroku dla całego procesu montażu ze wskazówkami wraz z liczeniem czasu na poszczególnych stacjach

Alerty

Możliwość zgłaszania usterek czy brakujących elementów przez operatorów w czasie rzeczywistym.

Generowanie raportów i statystyk

Twórz raporty i obserwuj statystyki, na podstawie których możesz optymalizować proces produkcji.

Digitalizacja paperless

Przenieś papierową dokumentację i checklisty do wersji cyfrowej. Zyskaj porządek i oszczędności finansowe!

Jak działa VisionQb Assistant?

VisionQb to proste i szybkie w użyciu rozwiązanie dla przemysłu. Wdrożenie się w zasady działania zajmie Ci najwyżej kilka kroków i chwil.

Jak wygląda użytkowanie VisionQb przez Operatora?

Logujemy się do urządzenia przy stanowisku pracy

Należy zapoznać się z dokumentacją dla nowego procesu

Podejmujesz prace korzystając ze wsparcia VisionQb Assistant

Operator wykonuje zadania w programie VisionQb zgodnie z instrukcją przechodząc przez kolejne podpunkty checklisty.

A jak w takim razie wygląda praca od strony Menedżera produkcji?

Tworzymy konta dla pracowników stacji roboczych

Dodajemy dokumentację dla stanowisk roboczych

Należy ustalić zakresdy kompetencji oraz dostępów dla poszczególnych pracowników

Operator wraz ze świeżo przygotowanym środowiskiem jest gotowy do pracy

...finalnie pozostaje nadzór pracy operatorów oraz optymalizacja procesu

Rozwiązanie dające realne korzyści biznesowe

Z

Realny obraz produkcji - zawsze aktualne dane

VisionQb Assistant zbiera informacje z linii produkcyjnej i zdjęcia z poszczególnych etapów produkcji, które jest w stanie prezentować w czasie rzeczywistym.

Optymalne wykorzystanie zasobów

VisionQb Assistant zbierając dane z raportów i statystyk z procesu produkcji jest w stanie określić, które zasoby są najbardziej optymalne na danym etapie produkcji, m.in. przyporządkowując w bazie danych danego pracownika do odpowiedniego procesu.

9

Szybkie i sprawne wdrażanie nowych pracowników

Nowi pracownicy dzięki aplikacji mogą sami lub z niewielką pomocą uczyć się poszczególnych procesów dzięki interaktywnej i podręcznej instrukcji cyfrowej.

Tylko 5 kroków dzieli Cię od dodatkowych oszczędności czasu i pieniędzy w Twojej fabryce

Krok nr 1

Udzielenie dostępu do platatformy z oprogramowaniem VisionQb Assistant

Krok nr 2

Pomoc w uzupełnieniu dokumentacji

Krok nr 3

Wsparcie w przeszkoleniu pracowników w korzystaniu z VisionQb Assistant

Krok nr 4

Uruchomienie VisionQb Assistant na linii produkcyjnej

Krok nr 5

Bieżące wsparcie techniczne

Zidentyfikuj wąskie gardła w procesie produkcji

Dzięki VisionQb Assistant można w łatwy sposób  identyfikować wąskie gardła. Dowiedz się którzy pracownicy w Twoim zespole wymagają doszkolenia.  Zebrane dane pomogą kadrze menedżerskiej zaobserwować rzeczywistą sytuację na linii produkcyjnej oraz przygotować odpowiednie kroki naprawcze celem poprawy wydajności linii produkcyjnej.

Najczęśćiej zadawane pytania

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji? Sprawdź nasze pytania i odpowiedzi. Gdybyś dalej nie znalazł interesujących Cię informacji – zapraszamy do kontaktu.

Ile czasu trwa wdrożenie VisionQb Assistant?

Czas wdrożenia jest uzależniony od skomplikowania procesów realizowanych przez klienta oraz jego gotowości do przeniesienia tych procesów do systemu VisionQb. Zazwyczaj wdrożenie może trwać od 2 tyg. do 4 tyg.

Gdzie przechowywane są dane przesyłane do systemu VisionQb Assistant?

Mogą być przechowywane w trzech różnych miejscach w zależności od potrzeby klienta i sposobu sprzedaży systemu. Rozpatrujemy możliwość:

  • przechowania na urządzeniu lokalnym
  • przechowania na serwerze klienta
  • przechowanie na serwerze chmurowym VisionQb
Czy VisionQb Assistant może być integrowany z systemami już używanymi w firmie (ERP, CRM, Time tracking etc.)

Tak, jest to możliwe. Oczywiście zależy to od używanych przez klienta systemów i możliwości integracji z tymi systemami. System VisionQb jest otwarty na takie integracje, jednakże automatycznie nie jest zintegrowany z żadnym systemem. Jest gotowość integracji na życzenie klienta – podlega to dodatkowej wycenie. Tego typu działania będą zaplanowane w trakcie opracowywania roadmapy wdrożenia produktu.

Czy tablety na stanowiskach roboczych muszą być podłączone do internetu?

Jeżeli dane systemu mają być przechowywane i dostępne w chmurze to tak, wymagane jest połączenie do internetu. Jeżeli system ma działać tylko lokalnie lub na serwerze klienta to nie jest to konieczne.

Czy razem z VisionQb Assistant możemy liczyć na wsparcie techniczne?

Tak. 

Jaka jest dostępność oraz gotowość do naprawy awarii oraz przywrócenia funkcjonalności przez wsparcie techniczne?

W zależności od wykupionego pakiety:

  • realizacja wsparcia w dzień zgłoszenia awarii
  • realizacja wsparcia do następnego dnia roboczego
Jakiego rodzaju naprawy awarii obejmuje standardowe wsparcie techniczne?

Są to naprawy związane ze wszystkimi nieprzewidzianymi błędami programu, które uniemożliwiają kontynuację pracy. W ramach prac naprawczych nie będą wprowadzane nowe funkcjonalności.

Przetestuj demo VisionQb Assistant za darmo

Zachęcamy do kontaktu celem rozmowy o szczegółach dot. systemu VisionQb Assistant.

3 + 5 =

dane kontaktowe

TechOcean sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 6, lok. 220
Warszawa 02-673

+48 731 179 307

uslugi@techocean.pl